5 september 2018 : Workshop4Result: spelenderwijs de toekomst van industrial marketing ontdekken met LEGO® SERIOUS PLAY®

Tijdens een speciale Workshop4Result met leden en belangstellenden wordt woensdagmiddag 5 september met behulp van de LEGO® SERIOUS PLAY® (LSP) methode nagedacht over de toekomst van marketing voor bedrijven in de maakindustrie. Hiervoor hebben STEM Industrial Marketing Centre en Novitek de handen ineengeslagen. De inbreng van de LSP-methode wordt gedaan door Maarten van der Boon van Novitek. Maarten is een gecertificeerd facilitator in deze methode, zowel voor de basics (strategie, teams en coaching) als in de toepassing met het bekende Business Canvas Model.

<< nog beperkt aantal plaatsen>>

Datum, timing, locatie en andere zaken
Datum: woensdag 5 september.
Tijd: van 13.00 tot ca 17.00 uur.
Locatie: we zijn deze middag te gast bij MA-IT in Deventer (de adresgegevens ontvangen deelnemers ruim voorafgaand aan de bijeenkomst).
Deelname: jouw inzet en inbreng in deze Workshop4Result is de enige bijdrage die aan jou gevraagd wordt – waar jezelf ook van leert.
Deelnemers: het aantal deelnemers voor deze sessie is maximaal 24; ontvangen we meer inschrijvingen dan bepaalt loting de deelname of proberen we een tweede sessie te organiseren.

Deelnemen of meer weten?
Interesse in deelname aan deze Workshop4Result? Schrijf je dan in op de website van STEM. Deelname is zonder kosten, want jouw input is de bijdrage die je levert aan de ontwikkeling van het vakgebied.

Wil je meer informatie over STEM Industrial Marketing Centra en haar dienstverlening? Bel dan met Willem de Vries 06 204 275 84. Maarten van der Boon beantwoord graag je vragen over de LSP Methode of over de diensten van Novitek.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

(Spamcheck Enabled)

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.